Kaip pirkti

Užsakymo pateikimas ir apmokėjimas

Pateikti užsakymą labai paprasta – pasirinktus produktus įsidėjus į virtualų krepšelį, jo piktograma atsiras viršutiniame dešiniame naršyklės lango kampe. Paspaudę ant krepšelio, galite keisti pasirinktus produktus ir koreguoti jų kiekį. Savo užsakymą patvirtinate paspausdami mygtuką "Pirkti". Suvedę produktų pristatymui reikalingus savo kontaktinius duomenis, galėsite pasirinkti Jums patogų atsiskaitymo būdą: elektroninę bankininkystę, atsiskaitymą grynaisiais arba banko kortele pristatymo metu kurjeriui ir mokėjimą per PayPal platformą. Sveikiname, Jūs ką tik užsisakėte prekę iš www.merita.lt. Apie užsakymo patvirtinimą ir siuntos statuso pasikeitimus būsite informuoti el.paštu, kurį nurodėte darydami užsakymą.

Užsakymo keitimas

Jei norite ką nors pakeisti jau patvirtintame užsakyme, kaip galima greičiau susisiekite su mumis info@merita.lt arba +370 699 77461.

Prekių pristatymas

Pateikdami užsakymą Jūs patys pasirenkate Jums patogiausią pristatymo būdą – kurjeriu iki pat durų ar į paštomatą. Kai Jūsų užsakymas bus perduotas siuntų pristatymo tarnybai, apie tai būsite informuoti el. paštu.

Pristatymas kurjeriu

 Šioje e-parduotuvėje įsigytus produktus kurjeris Jums pristatys nurodytu adresu iki pat durų  (išskyrus Kuršių Neriją. Į Kuršių Neriją užsakymai siunčiami tik per paštomatus).

Prieš atvykdamas kurjeris skambučiu arba SMS žinute Jus informuos apie planuojamą siuntos pristatymo laiką.

Priimdami siuntą iš kurjerio, įvertinkite siuntos būklę. Jei pakuotė pažeista ir/ar jei įtariate, jog viduje esantys produktai gali būti sugadinti, prašome nepriimti iš kurjerio tokios siuntos ir iškart susisiekti su mumis el.paštu info@merita.lt arba telefonu: +370 699 77461. Visas pastabas dėl akivaizdžių produkto pakuotės pažeidimų ar produktų trūkumų Jūs privalote pareikšti raštu siuntos priėmimo iš kurjerio metu. Apie siuntimo pakuotės pažeidimus kurjeris privalo pažymėti siuntos priėmimo-perdavimo dokumente (važtaraštyje). Jei pristatymo metu kurjerio pateiktą važtaraštį pasirašote be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir vėliau pretenzijos dėl produktų kokybės nebus priimamos.

Pristatymas į paštomatus

Šioje e-parduotuvėje įsigytus produktus išsiųsime į Jūsų pasirinktą paštomatą.

Kai Jūsų siuntą su Jūsų užsakymu perduosime kurjerių tarnybai, el.paštu gausite patvirtinimo laišką, kuriame bus nurodytas siuntos sekimo numeris. Naudodamiesi šiuo numeriu, galite sekti siuntos keliavimą iki užsakyme nurodyto adreso arba pasirinkto paštomato.

Gali atsitikti taip, kad Jūsų pasirinktas paštomatas bus perpildytas, todėl gali tekti palaukti, kol atsilaisvins vieta Jūsų siuntai. Perpildytus paštomatus galite sekti paštomatų sąraše, renkantis paštomatą ir, jeigu patogu, – rinkti kitą laisvą paštomatą, esantį Jums patogioje vietoje.

Pristatymas į ES šalis

Šioje e-parduotuvėje įsigytus produktus registruotu pirmenybiniu paštu siunčiame ir į ES šalis. Siuntimo kaina: iki 500 g – 5 eurai, nuo 500 g iki 2 kg - 10 eurų. Užsakymų pristatymo laikas priklauso nuo Lietuvos pašto apkrovimo; ne švenčių laikotarpiu siuntiniai pristatomi per 5-14 darbo dienų. 

 Po to, kai siuntą su Jūsų užsakymu pristatysime į artimiausią Lietuvos pašto skyrių, atskiru el.laišku atsiųsime Jums siuntos sekimo kodą.

Prekių grąžinimas

Pagal Mažmeninės prekybos taisykles, Pirkėjas neturi teisės grąžinti vaistinių preparatų ir kokybiškų maisto produktų, įskaitant maisto papildus.

 Jei prekės pakuotė transportavimo metu yra pažeista ir/ar netekusi prekinės išvaizdos ir tai pastebėjote tik išpakavę siuntinį, tokią prekę pakeisime gera. Susisiekite su mumis info@merita.lt arba telefonu: +370 699 77461.

Jeigu per klaidą Jums buvo pristatyti ne visi ar ne tie produktai, kuriuos buvote užsakę, prašom susisiekti su mumis el. paštu info@merita.lt arba telefonu +370 699 77461. Prekių, kurias norite grąžinti arba pakeisti kitomis, atvyks atsiimti mūsų kurjeris. Visas prekių grąžinimo ar keitimo išlaidas apmokėsime mes.

Grąžinamos ar keičiamos kokybiškos prekės privalo būti nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.), vartojamųjų savybių ir negali būti naudotos. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta iš Pardavėjo, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą ir kitus prekės priklausinius. Jeigu prekė nėra visos komplektacijos, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę sumokėtų pinigų.

Pinigai už grąžintas ar keičiamas kokybiškas prekes bus pervesti į tą sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas arba į atskirai nurodytą sąskaitą, jei mokėjimas buvo atliktas ne pavedimu.